When the rain is blowing in your face and the whole world is on your case, i could offer you a warm embrace, to make you feel my love.

Hej! Jag vet att jag aldrig bloggar. Förlåt! Igår var jag med töntgänget, som ni vet.. Bestående av nelly, hanna och carro. Haha, ne dom är coola. Felåt. Lite coola iallafall. Orkade inte lägga upp nå bilder igår, gick på en promenad till supermarket med elin och elias, sen när jag kom hem orkade jag inte slå på datorn. Nu har jag pratat med nelly i telefon och ätit dubbelmackor + chocklad. Ingen händelserik morgon. Idag kanske det blir att fara till stan med nelly igen, hon ville köpa godis. Som vanligt...haha.


älskar er!

Kommentarer
Postat av: Nellllllllllie

Förlåt att godis är en del av mitt liv!

2011-03-03 @ 16:37:10
URL: http://nellielindqvist.blogg.se/

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: