we live in a world build on promises, constructed by liars.

men hej! Har varit hos modern min hela dagen, så det har inte blivit någon uppdatering. Somsagt har jag varit hos mamma, innan det tog jag och elin en tripp till stan och köpte en present till mimmi som fyller år på söndag. Då kommer huset att fyllas av femton stycken skrikande dagisbarn. JAG UTRYMMER HUSET! nemen. Jag tänker inte vara hemma då. Allvarligt talat. Inte kul. Inte kul alls. jaja slutsnackat. Nu ska jag göra något collage eller nått. zbohom!

zbohom = hejdå på slovakiska.


Kommentarer
Postat av: Nellie

Du kan sova hos mig tryfffel-finis! :-)

2011-03-01 @ 19:18:47
URL: http://nellielindqvist.blogg.se/
Postat av: Hanna Nilsson.

hihi , vad snällt av dig att erbjuda min lilla kola-tryffel tak över huvudet :)

2011-03-01 @ 21:22:16
URL: http://bloggenomhannanilsson.blogg.se/

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: