nöje.

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - haha ja
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - kanske det
hur många har du varit kär i? - hahaha
är du kär just nu? - nej

- frågor om dig själv
namn? - liza millberg
när fyller du år? -  8 oktober
några piercingar? - naaj
vad har du på dig just nu? leggings, en randig tröja och en halsduk
vilken årstid är bäst? - sommar
vad tycker du mest om hos dig själv? - vet ej? ;)
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - nä


- frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? ingen vet precis allt, men nellie och carro vet nog alot!
vem är den roligaste av dina vänner? haha..alla är svinkul.
vem är snyggast av dina vänner? alla är riktigt heta!
vem är mest partyprisse? typ carro? ;) 
vem är den du helst har filmkväll med? nelly

-  Frågor om din familj
vem står dig närmast? - elin typ...
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - jao
vem är farligast i din familj? - farligast?
vem ser roligast ut i din familj? vet ej? 
vem är coolast? jag, vem annars?
har ni något husdjur? - nej

- 12 frågor om idag
vad har du gjort? chillat, bloggat
har du varit glad idag? joo
har du varit ledsen idag? typ inte
har du gjort något bra idag? jadå
vad ska du göra nu? fortsätta med detta
har du gjort något dåligt idag? aaa
vad  du ätit idag? typ frukost
har du duschat idag? nepp
är du trött nu? not at all. 
vad ska du göra senare idag? inte ett dugg, tror jag.
har du varit i skolan idag? nej

- ANNAT
Hur mår du just nu? - bra, hur mår du?
Har du piercat dig?  nej
Är du hungrig nu? jaaa
Vad är klockan nu just nu? 14.36
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu; blogg.se och h&m
- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? johanna
Vem ringde du senast? johanna
Vem sms:a till dig senast? elin
Vem sms:a du till senast? elin
- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? typ tre timmar sen?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? inte länge
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - haha nej
Har du sminkat dig idag? - nope
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? neej
Vilket är ditt favoritband?  jag lyssnar typ inte på band?  
Vad gillar du för musik? - oilka
- KLÄDER
Har du fler än 8 linnen? ja
Har du fler än 5 jeans? räknas jeansleggings?
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? typ aldrig.
Använder du wax? nej
Använder du ögonskugga? nej,
Använder du kajal?  nej.
Använder du hårspray? ja
Använder du volymspray? nej.
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? naj.
Använder du läppglans/läppstift? ja
Använder du brunkräm? nää
Använder du rouge? iblandd.
Uppsatt hår eller hängande? - beror på
Plattar/lockar du håret varje dag? nee
Duschar du varje dag? - olika
KÄRLEK
Är du kär just nu? nej
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? nixxx
Är du romantisk? haha, ja kanske det? ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? ja
 
Vem sov du senast bredvid? elin
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? haha, ingen aning!
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? hahahahahahaha, neeeeej


så här kul har jag liksom.


Kommentarer
Postat av: Nellie

Ja , Carro är värsta party nissen! :-)

2011-03-13 @ 18:50:44
URL: http://nellielindqvist.blogg.se/

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: