nananana never ending story

Namn: liza millberg
Kön: tjej
Längd: 145 typ
Födelsedag: 8 okt
Hårfärg: blond
Ögonfärg: brun
Boende: lägenhet/hus
Skostorlek: 33. MOBBA MEJ EJ!
Vänner: ofc!
MSN: [email protected]
Pea: vadtusan?
Humör: great
Övrigt: jag är hungrig.
Familj
Mamma: maria
Pappa: p-o 
Syskon: mimmi, elin
Husdjur: inga

Vänner
Antal: haha, jag har väl ganska många, men mina bästa vänner är hanna, nelly, bea och carro.
Välj en vän som...
Får dig glad: nelly och bea typ
Du skrattar ofta med: nelly
Är saknad: ingen 
Du vill träffa: alla mina vänner typ? ;-)
Du känt länge: ellen
Känner dig bra: b, n, c
Du gjort mycket med: nelly
Sötnosen: det finns många sötnosar ju!

Känslor
Har du gråtit för att du varit arg?: aa
När grät du senast?: vet ej, länge sedan. För att datorn dampade typ, hahaha!
Har du varit riktigt kär?: nä
Är du oftast sårad & ledsen men visar det inte ?: nee
Menar du det du säger?: ja
Ditt eller datt
Pengar eller kärlek?: haha, båda hellst.
Singel eller förhållande?: vetinte.
Sola eller bada?: älskar båda.
Mobil eller dator?: dator
Gröna Lund eller Liseberg?: grönalund
Mc Donalds eller Burger King?: burger king typ.
Dans eller sång?: sång
Fotboll eller innebandy?: fotboll
Flyga eller åka båt?: flyga
Ärlighet
Lovar du att vara ärlig?: aaaa
Har du varit kär i din bästa kompis?: nää 
Har du ljugit?: haha, jao 
Har du berättat vidare en hemlighet?: ja, tyvär har jag nog det.
Druckit eller rökt utan att dina föräldrar vet?: druckit vad? ;)
Har du en hemlighet som bara du vet?: ohyes.
Resor
Har du varit utomlands?: jopp
Har du åkt flygplan?: jies
Tåg?: aa
Båt?: mm
Buss?: jo
Har du bott utomlands?: nej
Vart isåfall?: -
Kan du något annat språk?: ja, engelska? ;)
Vart vill du åka?: thailand eller typ egypten.
Rik eller fattig?
Har du...
Eget rum?: jaa.
Egen TV?: nej
DVD?: om ja inte har nån tv så?
Dator?: nä
Mobil?: jo
Telefon?: nää
Kontokort?: naj
Över 2000 kr?: NEJ!
Pool?: Typ en uppblåsbar ;-)
Studsmatta?: ja
Cross/moppe? nej
Pingis/biljardbord?: naj.
Jacuzzi?: nej, men vill typ ha det över allt i världen.
Villa?: joooooo
Märkeskläder?: det är typ inte snyggt med märkeskläder. Föredrar h&m! :-)
Smink/smycken för över 5000 kr?: nej
Dagens
Kläder?: leggings, midjekjol och ett linne + en kofta.
Smink?: inget
Smycken?: en ringg
Humör?: okej
Gjort?: varit i skolan typ
Göra?: chilla
Måltid/-er?: lunch på skolan.
Sötnos?: ingen typ?


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: