Made a wrong turn, once or twice, dug my way out, blood and fire, bad decisions, thats alright. Welcome to my silly life

hej snyggingar! Skoldagen har gått segt om något, allmänt tråkig bara. Efter skolan åkte jag och nelly hem till henne och åt dubbelmackor + segade framför datorn, sen for vi iväg till träning. Nu sitter jag här nyduschad, men en aning mobillös. Glömde nämligen mobilen hos nelly och känner mig ganska så naken. Hahaha, naken, roligt ordval. Sedan så måste jag ju gratta min fina vän carro som idag blir tolv år. Grattis gumman! Nu ska jag typ fixa lite stuffs på bloggen. k i s s e s


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: