life is pretty damn hard


Hej sötnosar! Dagen har gått långsamt, gaalet långsamt. Skulle vara ganska så skönt med lov just nu. Imorgon är det iallafall fredag, äntligen säger jag bara. Har inte åstadkommit mycket i skolan idag. Typ ett matte tal på matten, suttit och diskuterat saker mellan himmel och jord med min kära barnensrättighetertjosangrupp. Försökt få ihop magnter på fel sida på fysiken. Ni vet fel sida av magneter? Ändå har dagen gått långsamt. Nu ska jag käka lite och sedan åker jag och tränar årets sista träning. Ont i huvudet har jag förresten.

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: