kiss kiss on a saturday night

Hejsan folket! Dagen har varit både bra och dålig. Den dåliga biten är att skolan har varit ovanligt långtråkig. Vi hade seriöst SO i typ en timme och fyrtio minuter. SO, fysik och kemi och matte är verkligen tråkigt. Efter skolan så tog jag och nelly bussen hem till henne, chillade på framför datorn och gjorde dubbelmackor. Sen bar det av till tränig, som delvis var med 97. Jäklar vilken fart! Vi gjorde bara åttan och vågor, för er som inte vet vad det är så är det passövningar. Iallafall, en himla fart var det. Nu ska jag ta något att äta, och fortsätta att smsa med hanna och prata i telefon med nelly.

k i s s e s


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: