i hope you dont mind, that i put down i words, how wonderful life is now you're in world.

Hej! Idag var jag somsagt på stan med min kära farmor. Hittade ett par shorts + en tröja/tunika. Efter det spatserade jag runt ett tag till med nelly, carro och hanna på stan, sedan åkte vi hem till mig och spelade cirkus och tog en massa bilder. Nu har jag precis käkat middag, palt. gottttt! Nu sitter jag och blir helt tokig på min mobil som inte vill skicka mitt gratis-sms meddelande. hur less!? Visar bilder från idag senare, just nu är jag för lat.

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: