i cant really handle how adorable you are

hos hanna igår.
Godmorgon! Idag ställde jag alarm, så det ringde klockan sju och då kunde jag självklart inte somna om. Great morning! Idag ska mimmi ha kalas så jag utrymmer huset och flyr till mor min. Såg att min dumma vän, eller nu fiende, hanna har lagt ut otroligt söta bilder på mig. Tack Hanna! Mycket snällt.Idag ville jag spela udm, men nä, inte blev det så inte. För när man kunde anmäla sig så hade jag inte än varit på någon träning på grund av min svanskota. ÅH! ät mig.


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: