med ena foten utanför

hey!
Alltså idag tänkte jag på något. Haha det gör jag varje dag men you get it! ;-) Att skolan börjar om två dagar! Seriöst. Hemskt! Typ kliva upp klockan halv sju, gå till bussen tio i åtta, då det är svin kallt ute, ta bussen till skolan, gå i skolan, ha matte, sluta klockan tre och sen ta bussen hem och typ sova. Det är livet när det är skola. Samma sak every day. Får typ ångest när jag tänker på att skolan börjar! men iallafall. Vi är ju lediga på måndagen så det är rätt så chill. Sen kan man tänka att, snart är det påsklov och sportlov. Okej. det är typ i april.
Nu känns det som att detta blev ett rörigt inlägg, så jag tackar för mig. Bloggar sen! puss


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: