i love love, i love being inlove, so i dont care what i does to me

heysan folket!

Idag var jag tvungen att vakna halv nio, för att ''vrida tillbaks dygnet'' Kändes ganska så hemskt faktiskt. Men imorgon kommer jag behöva stiga upp halv sju såå. ;-) jag sitter här och är lite smått halvgalen på denna busiga dator som inte vill vara sams med mig. Åh! i need a new computer, ohja! iallafall, sitter och pratar lite med carro och kollar ett stycke bloggar! haha förresten. Åt typ världens godaste frukost idag. NUGGETS! haha sviingott alltså. prova själv, du kommer ej att bli missnöjd! om det skulle häna har vi trettio dagars öppet köp! OKEEJ jag ska sluta slamsa. Känner mej tråkigt rastlös alltså. anyway, vi höres! pussciaoo


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: