håll om mig och släpp aldrig taget

tjenixen!

vet att det inte blev typ något bloggande igår. Och jag tänker inte be om ursäkt! hahaha
Alltså, jag måste berätta typ det jobbigaste i mitt liv. Det finns två saker. Efter jul hade jag 900 kronor, nu har jag typ fyrahundra! OCH JAG HAR INTE ENS KÖPT NÅGOT!? seriöst, jag har inte det! Jag har typ ätit på daggan två gånger. Vars tar mina pengar vägen!? herregud i himlen säger jag bara. Den andra saken är att varje gång någon ringer till våran hemtelefon och någon sitter vid datorn, bryts internet! Det låter säkert inte speciellt jobbigt, men det är det! Såå. Nu har jag uttryckt mina känslor. Haha ;) nemen, småsaker bara. Jag blir alltid så irriterad på dom. Nää hörrni. Nu ska jag börja dra mig mot duschen. adios

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: