vi är inte sånna som i slutet får varann

Hej! Igår var jag med hanna och nelly hela dagen lång och orkade bara inte blogga.
Vi bakade kladdkaka men den blev dock typ en milimeter lång så vi åt typ hela..;-) Dagen har varit helt ok, förfrös mig lite bara. bytheway. Läängtar som tusan till sommaren. Jag, nelly och hanna har lovat att inte bita på naglarna tills sommarn. Längtar också till valborg, shiit vad kul vi hade förra året! Håller på att skriva en berättelse på skolan om hur kul det ska bli till sommarn. Liksom i framtiden. Nu luktar det nybakat i hela huset, mums.



woho kinder maxi! fräsch man var också...

Kommentarer
Postat av: Bömpöuu<3 (din finis);)

Hejj asså jag längtar oxå väldigt mkt till valborg, asså vi kommer att få så himla kul asså!! see ya :D

2011-02-09 @ 18:56:02
URL: http://beaaeb.hundbenet.se

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: