party all the night, and sleep all day.

hejhej!

Idag har jag iallafall varit i luleå med hanna, nelly och ida. Köpte lite grejor som jag visar med MOBILBILD sen. Eller i samma inlägg? Anyway, Hade mer pengar än jag trodde, så jag hade kunnat köpa mycket mer. Jaja, Trevligt var det iallafall! Dock fanns det typ inget på monki eller ginatricot. På hemsidan fanns det massa snyggt, fast det fanns inte i affären! Typ besviken...iaf. Nu sitter jag och dricker Ramlösa, typ min godaste dricka? JORDGUBB LIME ♥ MUMS. Anyway, Nu ska jag ta och inleda helgen. L U N G T. pusshej




'
läppbalsam, the body shop 95 :-

basebolljacka, H&M 299:- Stickade Vantar, BIKBOK 39:-. REA!

peacering, Ur & Penn 30:-. REA!

vilken bra skärpa alltså!

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: