nu kan du få mig så lätt

tjenixenn! kom hem för ett bra tag sedan, men asusal så kommer elin och ''tar'' datorn.
Iallafall, skoldagen har varit helt ok, våran lärare spillde dock ut en hel burk med ättika så det inte gick att befinna sig i klassrummet..har spelat kort och suttit vid datorn stor del av dagen vilket var ganska så chill. Och när jag kom hem väntade mig en ny vårjacka, pretty awesome. Kan ju ta och visa den med någon mobilpic sedan eftersom att min kamera har gått sönder. Förresten så vill jag att det ska bli våår så man kan ta och börja använda conversen! nej hörrni. Nu väntar käk! kyssar


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: