im gonna love you like im never been hurt before

chenaa! skoldagen har kännts ovanligt lång och tråkig, mattediagnos som typ gick piss. Eller jag har inte lämnat inte men det känns som om det gick piss. Sitter här och är typ jättetrött och hungrig. Sur som fan på min svanskota som bara gör oont all the time. Serriöst, hur länge kan den göra ont? inte kan man träna, eller springa över huvudtaget. Han förresten inte göra någon header igår eftersom jag mittiallt kom på att jag inte hade gjort nån läxa. Anyway! Fredag imorgon, slutar halv två, skön..t. Blir nog en sväng till luleå med hanna och nelly också, sviinnajs. Nu ska jag bara ta det chill, vi hörs! ciao

 rocknroll typ.


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: