i en evighet levde jag som om du inte fanns, men i alla mina drömmar var du nära, så underbart nära.

heysan!

nu vill jag bara tala om för alla hur mycket jag har slitit idag. Jag har R Ö J T i mitt rum. Och nu är det kliniskt rent typ. Inte för att jag vet vad kliniskt betyder, men någonting med rent antar jag. ?
iallafall. Dagen har varit helt ok. Dock tråkig, kall och jag har varit grymt trött. Förresten! Det är typ en etta på skolan som är jättesöt och jättekort. Haha! Hon pratar typ med mig varenda dag och frågar jätteweird frågor. Typ ''Vad har du i din väska?'' Jag ba: ''Eh, gympakläder..?'' Hon ba: ''JAHA, kan jag få se dom?'' och sen brukar hon fråga om hon får min adidasväska. Och vad ska man svara liksom? Själv svarade jag att hon kunde få den när jag har växt ur den. Vilket var ett genialt svar eftersom att man inte växer ur väskor. :-)
Nu ska jag ta och knåpa ihop en header ochsåvidare. adios!



typ snygggg

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: