det är varmt ute.

HejHej! Rubriken är jättesann. Det är trettiofem plusgrader. ehnej. trettiofem minusgrader för att vara mer petig. Åh, jag orkar inte ens prata om det. Jag vet att jag har bloggat som om jag..jag vet inte vad, men nu blir det ändring. Dagarna har rullat på, jag har blivit förkyld. Jag var sjuk i fyra dagar, men hemma tre dagar från skolan. Är dock fortfarande sjuk men..Whatever, ni ska inte behöva höra om mig och mina stackars sjukdommar. Nejnej.
Nu ska jag inte blogga mer, men det kanske kommer upp lite bilder och kanske en VIDEO! OJOJOJ. Hon slår på stort!

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: