you're so fucking perfect to me


tjenamittbena!
Förlåt för att det har gått alldeles för många dagar utan att jag har uppdaterat. Ska skärpa mig! Har dock inte hänt så mycket under dessa dagar jag inte har bloggat. Nelly har lagt upp en äckligt pinsam video. Ha ha ha, usch. Idag har dagen gått snabbt faktiskt. Vars tar tiden vägen, undrar man ju ibland. Efter skolan så följde iallafall nelly med mig hem. Jag höll allvarligt talat på att kvävas, kvinnan är ju för rolig. Ha ha, nej vi har inte sjuk humor! Vi hoppade runt på gatan utan skor och gjorde en massa saker. Jaja, nu ska jag ta och göra fred mellan några länder, eller något liknande. Vi hörsss!


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: