your touch magnetizing


Hej! Igår funkade inte internet, där av anledingen till varför jag inte bloggade. Kom hem från skolan för ett tag sedan, och dagen har varit äckligt chill. Elevensval, musik och idrott. Hur skönt!? Imorgon är det HK på morgonen, sedan ska vi till hildursborg och ha någon dansuppvisning. Galet nice, men dans är inte riktigt min stil, ha ha. Nu ska jag ta och rota igenom kylen. Galet hungrig! Nåja. Måste också ta och göra något åt min header som ser hemsk ut. Vill dock ha kvar stjärnorna. Mitt nya coolaste. Vi hörs senare, puss!!


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: