visst finns det dagar då det kan göra ont att se dig ramla här omkring

Godmorgon! Idag var jag tydligen tvungen att gå upp typ klockan nio för att det skulle komma någon och göra något i skorstenen eller vadtusan det nu var. Har det kommit någon? NEJ! Nåväl, jag överlever. Ikväll blir det födelsedags firande hos bea, och därför kommer inte bloggningen bli på topp. Nu har jag skällt lite på hanna och hon lovade att hon skulle lägga upp bilderna från fredagen. Jag gick nyss in en dörr, vad är det för fel på mig undrar jag ibland. Okej, då hör vi senare med en massa bilder, tjarrrååå

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: