the way you move ain't fair you know

BILDBRIST
Hej underbara! Åkte som sagt ut på en liten joggingtur med ellen. Kändes bra att få röra på sig liksom. Imorgon hinner jag nog inte blogga så mycket, efter skolan åker jag till staden för att hitta något till hanna, och något till mig själv som jag ska ha på fredag. Har absolut inga kläder! ÅH. Nåja. Senare på kvällen blir det dansuppvisning på hildursborg, så jag är gansa upptagen. Nu ska jag se slutat på reprisen av Big brother, och sedan ska jag lägga mig och läsa systrar i jeans. Vi hörs imorgon då, ADIOS!

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: