Lips that felt just like the inside of a rose, So how come when I reach out my finger,It feels like more than distance between us


Hejsan! Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sedan, och GASH vad nice med fredag. Har haft grymt tråkigt på skolan. Nästa vecka väntar dock ett matteprov på mig. Inte kul! Nåja. Nu sitter jag och läser bloggar och lyssnar på spotify, dunkar lite lady gaga när man är ensam.Okej, nu ska dra mig mot kylskåpet för att rensa ut lite gott. Är grymt hungrig! OKEEJ. Då hörs vi senare, pussar!!

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: