kärlek är ett brev skickat tusen gånger


1gzbnrhgfmklnrr5mna.0_large
funderar på att renovera bloggen. Ta bort allt liksom. Så har jag iallafall precis gjort på beas blogg! känns som det ända jag gör är bloggdesigner just nu, ha ha..

Jag brukar alltid sitta och tugga på kläderna, och denna gången lärde jag mig en läxa. Jag satt och tuggade på min bästa tröja från monki med nitar på axlarna, och när jag tittar på den, tror ni inte det är tusen hål? JO. Åh vad sur jag blir! Jaja, det är mitt fel. Känner också ett galet sug efter en systemkamera just nu..behöver verkligen en kamera. Och det är typ ett halvår kvar tills jag fyller år..vad ska jag ta mig till!?!?


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: