i wonder what goes trough your mind when you hear my name

Tumblr_ljvveyaiec1qhrwopo1_500_large
Godmorgon! Idag lyckades jag sova till halv tio! Gash, rekord eller!!?? Har dock legat vaken hela natten och snorat. Idag ska jag till mamma, tur att jag har något att göra säger jag bara. Imorgon blir det födelsedagsfirande hos bea och innan det ska jag nog ta en joggingtur. Eller så gör jag det på fredagen för att träna bort allt från torsdagen. Hmm, vi får se hur jag gör. Jogga ska jag iallafall göra!

Nu tror jag att jag ska ta och ladda in lite musik till min mobil. Man kan ju inte jogga utan musik i öronen, blir galet ensamt och tråkigt då.


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: