hey baby, i think i want to marry you


Hejsan! Åh vad det var kul igår. Spårade ur en aning, ha ha! Jag lägger upp några bilder när hanna har lagt ut från sin kamera, tog typ en bild igår. Gårdagen innehöll marabou, skratt, film och kortspel. Jag tror carro har fått ett nytt namn. Carolina ''ramlarN'' Öhman. Hon är typ störd och ramlar varje gång vi ska ta kort? Nåja. Ingen nyhet att hon har något fel. Ha ha ha. Imorse såg vi på en grymt läskig film, behind the mask. Det var någon psycokille som ville bli massmördare typ, och så var det två personer som filmade när han förberedde sig för att mörda något gäng. Spenderade stor del av filmen under täcket. Nåja, nu ska jag ta och läsa lite bloggar, vi hörs!

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: