hardcore superstar



nellys, lizas, emmas, ellens, hannas, carros, tovas, emmas converse!

Hej! Blev väckt för typ en timme sedan..men det spelade inte så stor roll, har galet ont i halsen och jag kan typ inte svälja, så jag hade ändå varit vaken typ halva natten. Tror att jag håller på att få en förkylning. Passar ju helt perfekt såhär dags till lovet! Kan iallafall passa på att tacka denna sol som värmer boden just nu. Åh vad nice med vår, säger jag bara. Nu ska jag ta och göra en ny, tillfällig header. Min ser ut som ''hejkomochhjälpmigochingenkom''.




Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: