du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst

Hej! Herregud vilken händelserik dag jag har haft idag! NOT. Jag har haft ont i halsen, sett film och lekt med min lillasyster. Nu sitter jag och äter halstabletter samt lyssnar på spotify. Ha ha, kan tala om att jag har fått en ny bästa låt. Peter08 - Sture P. Vilken färg var egentligen byxorna? HA HA HA. Har iallfall gått med ett leende på läpparna efter att jag har fått veta att på torsdag är det dags för birthday party hos fröken bea. FETT! Jaja, nu ska jag ta och fortsätta lyssna på spotify. Vad vore livet utan musik kan man ju undra ibland.

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: