But I know that I'll be in your dreams tonight, and I'll gently kiss your lips, touch you with my fingertips


Hej! Dagen har kort och gott varit hemsk. Morgonen har nog varit den värsta tidpunkten. Först av allt så var det en liten fjäril i huset, jag vågade knappt äta frukost. Sedan fick jag bråttom och sprang till bussen, och jag hade mina converse och halkade och skrapade upp knät. Leggingsen gick sönder och det blödde som tusan. Så då fick jag springa in igen, sätta plåster och ta på mig nya leggings. Allt resulterade med att jag nästan missade bussen. I skolan så hade vi matteprov. Det gick säkert jättedåligt. Efter skolan åkte tre söta tjejer med mig hem och vi spelade en massa kort. Jag och fröken T förlorade hela tiden. Okej, nu ska jag sluta vara miss klagmaja och göra någonting vettigt. VI HÖRS


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: