Tar ett nytt andetag men släpper det snabbt igen

hey guys!

ledsen för att jag inte har bloggat tidigare. Har städat mitt rum och pluggat! :) duktigt om något. Och nu måste jag säga en grej som är deprimerande (haha inte riktigt demprimerande men..;)) nu när det är vinter så är det ju mörkt på morgonen och så blir det ljust typ i tre timmar, sen vid fyra är det typ kolsvart. När man går till skolan är det mörkt när jag kommer hem från skolan är det mörkt. Man blir ju inte direkt lycklig i dessa svarta tider om man säger så.
Sen har det inte hänt något mirakel under dagens gång. Eller jo! Jag ligger jättelångt fram i matten :D Längre än man ska vara! sen fick jag alla rätt, förutom något ''enhets'' fel, på diagnosen. Awesome! anyway. Nu ska jag chilla på och kolla lite bloggar och sådant stuffs, är en aning trött. vilken nyhet. nemen hörni. Nu ska jag som sagt kolla lite bloggar. Vi hörs! tusenmiljarders kramar.

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: