on the first page of or story, the future seemed so bright then this thing turned out so evil, dont know why im still surprised

hej folket!

har nog förfrysit mina kinder + näsa. damn.
anyway. Just kommit hem från skolan, satt mej vid datorn på direkten för att lyssna på musik. gick det? Ehnej.
VARS ÄR LJUDET? det finns inget ljud! på soptify stog det typ ''there is a problem with your sound card. Spotify can't play musik. '' ÅH. hatar denna skitdator. Har lust att slänga ut den och aldrig mer ha en dator som laggar hela tiden och som inte ljudet funkar på. gash vad less man blir alltså. Aja ikväll är det träning som gäller..är typ svinsjuk eller svinsjuk och svinsjuk. Sjuk iallafall. Okeeej den smällen får jag ta imorgon..då det kommer vara ännu värre. Nemen hörni. Nu ska jag fixa litee här på bloggen sen kolla lite andra typers bloggar, vi hörs! pussss.

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: