måndag

heey.

Vet ni hur trött jag var imorse? Jag visste att jag skulle behöva stressa men ändå låg jag kvar i sängen till sju. thats my style! ;) nemen alltså, jag kan inte “övervinna” tröttheten på morgonen. Det går inte! Anyway, nog om trötthet. skolan var über tråkig, ingen nyhet alltså. på rasten pratade jag, bea, carro och nelly om godis. Alltså, jag tror vi är typ någon sorts missbrukare av det? på fredag ska vi typ sova hoss nelly, vi BESTÄMDE hur mycket godis vi skulle köpa, hur mycket marabou, fyra två liters läsk flaskor osv..fetton ehja. carro och nelly drogar någon sorts chokladgrej från kinder. Herregud alltså.. carro skulle köpa typ två paket med sånna där små ''pinnar''. Haha ännu en gång, fetton. ;) aja, ikväll är det träning. Jag har svinont i axeln så vi får väll se hur det går. Nej hörni, nu ska jag fixa lite med bloggen. Massa roliga koder och sånna stuffs man kan lägga in :) vi hörs hörni! Pussciaao!


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: