jag blir så dum av dej

chenaaa!

kom precis hem från skolan, ovanligt tråkig dag faktiskt. och gash vad det är kallt ute.
Har varit en aning trött & sur på alla i min omgivning idag, även fast jag försov mej till halv åtta. Inte bra! Inte bra alls. Elin brukar komma in i mitt rum varje gång jag försover mej typ vid sju, också säger hon typ: klockan är halv åtta. Fast den inte är det. Meen. denna gång var det sant och jag fick stressa som attans. ;) thats me! jag vet att jag försover mej och vet att jag kommer behöva stressa, men det är så mycket skönare att sova.
Dagen till ära! JAG HAR STICKAT KLART DET SOM SKULLE HA BLIVIT EN MÖSSA! men det blev dock ett typ armband av något slag...orkarde inte med att fortsätta, det tog för lång tid, hehe. :) jag hatar slöjd. det och matte är verkligen..inte awesome. Jaja folket, nu ska jag börja byta om, träning om typ en timme! pussåkram.


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: