I HATE SÖNDAG

nu kommer strax hanna, jag åker tillsammans med henne till hildursborg. Vi ska möta norrfjärden tror jag, är dom bra? aja, det lär jag väll ta reda på. Vill också säga att jag HATAR söndagar. tror jag ska börja med hiss/diss. Då kommer söndag defenitivt hamna på diss listan. Behöver jag säga varför jag hatar söndagar? alla som hatar söndagar räcker upp en hand! Hatar ni söndagar lika mycket som jag? :) anyway, nu ska jag fixa ny text här till bloggen. :) vänta bara detta kommer bli asnice! haha, vi hörs hörrni! Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mongo

2010-11-22 @ 14:36:49

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: