hello world

haay! sjukt dålig uppdatering, emn jag har varit på stan hela dan typ. Alltså, jag var ju på den dära fiskedammen idag och det var faktiskt ganska kul. Hade hellre gjort något annat men så farligt var det inte endå. ;)
Men alltså serriöst, det kom typ folk som var 12 år! Ofta man vill ha plastgrejer från dollarstore för tp 10 kronor när man är TOLV år!? det var ju liksom bara gjort för typ 2 - 8 åringar grejerna, alltså typ bilar, plastklockor och massa småbarnsstuffs. Så vadtusan skulle man ge en tolv åring? haha tror hon fick en plast armband ;) gash.

kom hem från träningen för typ tvåtimmar sen och då städade jag mitt rum! duktig om något. Nu ska jag ladda upp lite picss och sen kolla bloggar. Gjorde en ny header eftersom jag inte blev nöjd med den jag har nu, men den vägrades ladda upp så det får bli imorgon istället. Nu ska jag dricka julmust. älskar julen och ett plus är julmust, pepparkakor och julpynt. Älskar julpynt allt känns så ''juligt'' då. hehe ;) så vi hörs hörni, pussåkram!


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: