You can be a star, you just need to change who you are.

halluuu! vaknade för nästan exakt en timme sedan. OHMYGAD vad skönt det är att sova så länge som man vill, utan att bli väckt av det störda alarmet som tjuter otroligt högt.
Alltså, har ni fattat att det är fem dagar kvar till julafton? Det är sjukt! Nyss var det ju sommar! Och nu är det typ tretton meter snö liksom. Känns jättekonstigt! Jag har köpt en julklapp, och den är till elin. Sen har jag donerat pengar till elin som hon ska köpa en julklapp till mamma för. Men jag kan inte köpa nån mer eftersom jag är helt PANK. Jovisst, för typ två veckor sen hade jag trehundra. Vars tar mina pengar vägen liksom? anyway, efter jul kommer jag bli rik igen såå..haha :-) nää hörni. Nu ska jag checka lite bloggar och sen städa min garderob. igen. höhö. Vi hörs! kysss

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: