TWILIGHT

YEEEEEEEEP! imorgon blir det myzzzkväll med mina fina flickor! eclipse, som btw kommer ut i morgon, och SATC ska vi se ;) awesome! ska också proppa i oss massa godis och inte bry oss om man dagen efter väger några kilo till ♥  HAHAHA
men det kommer bli asnice, as, as, nice. Dock kommer jag inte kunna ta några kort eftersom min kamera är sönder..orsak: nelly. Hon tappade dej i snön. ÅH KLUMPEDUNSSSS. ne älskar dej ändå nelly. hihi! nu ska jag chilla på och fortsätta ha ont i nacken. pusssssss

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: