tisdag.

Hej igen!

Kom hem för en stund sen, och då letade jag förstora kläder. Eftersom att både jag och hanna är pank så tänkte vi ge varandra kläder som är, i hannas fall, försmå henne och förstora för mig. Eller sånna vi inte använder. Kanske smart?
Hoss hanna bakade vi. Alot. Kladdkaka, muffins och gjorde smet och bara åt. Haha jag, nelly, bea och hanna trängdes framför skålen ;) hahah. Och förresten. KRISTA VANN TOP MODEL! OHHYYEEESSS. Åh gud vad bra hon är. Hahahahahahahahhaahhahh. Gud jag för! Sitter och lyssnar på spotify, mittiallt, när en låt har slutat, börjar någon med finsk brytning sjunga ''sniff är sniff, han bor i vårt muminland!'' hahahaha, garvar ihjäl mig. Vem annars än elin kan det ha varit som har lagt i den i min spotify lista, HAHA. Ni skulle varit med i ögonblicket, är nog förmodligen roligare än det låter! ;)

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: