oh! hey life, i didn't see you behind all that school!

sann rubrik, right?

Hej mina vänner! (ni är ju mina vänner så varför inte nämna det? höhö ;) )

Är djupt sorgsen över att det inte blev nått bloggande igår, men hade fullt upp av att städa mitt rum, det såg ut som..tja, att det var mitt rum helt enkelt, för mitt rum är stökigt. Alltid. Annars är det inte mitt rum. Men, det känns iallafall lite bättre att komma in i det nu utan att det ligger kläder & smutstvätt på golvet. höhö ;)
Och vet ni! Diplom-is, ni vet det hära ''glassbolaget'' eller vadtusan man nu säger, hade typ fått det en grad för varmt där dom har glassen så dom var tvungen att slänga typ 20 ton, och så kunde man typ fara dit och ta glass. Så nu ligger det typ 100 stycken glasspaket på bron. Lyxigt, right? ;)
Idag har jag varit hoss mamma och käkat, trevligt värre. Nu ska jag sluta datanörda och kolla på tv istället för datorn. What a life! haha, vi höres imorgon hörni! Adioos

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: