glad lucia!

säger man glad lucia? jaja whatever.

Jag lyckades få tag på hur man byter typsnitt och sådant efter ett tag. Det blev pretty nice huh?

Idag slutade jag halv två, wonderful! Men vi fick dock bara det eftersom vi hade öppet hus och det är liksom ''kompenstion'' eller vadtusan det nu heter. ;) grymt nice iallafall.
På typ en timme ska jag till badet med mitt kära lag och bada. Det är nog inte så konstigt att jag ska bada förresten. höhö. Nemen har inte varit på badet på över tusen år så det ska bli naajs!
Imorgon ska jag och carro typ till staden och köpa lite julklappar. Kanske. Vet exakt vad jag ska köpa, svinskönt eftersom jag brukar gå runt och leta efter något i tusen år och sen köpa något dåligt, tråkigt eller fult. ;)
Alltså detta börjar bli lite uttjatat men jag ska fixa och ändra lite stuffs på bloggen. Gör det exakt varje dag men det finns tusen saker man kan ändra, och jag blir aldrig nöjd! Så, nu ska jag underhålla mej själv med det. Pussciaoo!



antal gånger jag nämde ordet tusen: 3
antal gånger jag överdrev: 3


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: