Cirkus

hejsansvejsan. Diggar det här med tidsinställt inlägg! Premiär för mig, hehe. nemen det skulle troligen inte bli något inlägg eftersom jag är hos nelly liksom. Och ett litet råd från nelly: He' gött å leva, he gött he!

Nu har jag antagligen kommit hem från boden city och sitter och spelar cirkus med hanna, carro och nelly. Antagligen hittat ett och annat på stan som jag senare kan berätta/visa vad det är. Har också troligen ätit lunch på daggan vilket som har blivit en vana. En dyr vana. höhö ;) vi hörs, ciaoooo! 


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: