beutiful disaster

hej mina fina!

kom typ nyss hem från skolan, och jag är superglad. Anledningen är att det är helg. Ohh myy vad nice.

Igår blev det ZERO bloggning, men sov två timmar efter jag kom hem och hade DUNKANDE huvudvärk, usch.
Men idag är det fredag och jag är sjukt glad, även fast det kändes som om denna dag har varat i cirka hundra timmar. Den har gått långsamt med andra ord. Innan vi slutade hade vi bild och jag skrev Othner på typ tusen papper och sen gav jag dom till nelly. Min lärare blev dock inte så glad och sa att det var '' slöseri med papper ''.
Men det vart serriöst vakkert! Om ni undrar vad Othner är så är det en gubbe bestående av: en flörtkula, en penna och häftmassa. Ascute är han! Jag älskar han serriöst, behanlar den som mitt barn. Jag har blivit lite weird sen vi gjorde han, det känns typ som att han lever :S scary...
Nu ska jag njuta av att det är fredag, läsa bloggar och göra ett inlägg där det är bilder på mej och mina kära vänner. Adios amigos!

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: