all theese thoughts

chena bloggen!

Kasst upptaterande, det är jag medveten om. Men har varit fullt upp idag så har ärligt talat inte haft någon chans att vara lite social. Dagen har iallafall sett ut lite såhär: Kändes faktiskt inte jobbigt att kliva upp imorse, trots att det är SUR måndag. Skolan var pretty damn chill, ingen matte! Alltså, jag dog lite när jag fick veta att det ínte var matematik denna måndag. Vi fick sluta halv två, vilket var underbart härligt, efter vi hade slutat gick jag och nelly hem med s-n och vi åt kladdmuffins, typ tusen stycken var och sen tog vi massa galna bilder osv osv..klockan fem bärde det av till träningen, jag har inte tränat på typ sextontusen år så det var ganska så skön..t.
Jag och elin har precis bakat muffins och nu ska jag bara chilla på och sen äta muffins. Förresten! om fyra minuter är det final i top model! Hoppas på att krista vinner hela rubbet, hon är typ grymt bra :) Okej, pussssss!

Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: