365 dagar kvar!

Heeysan folket! Igår blev det bara ett blogginlägg, men jag tycker att man borde vara lite social på julafton och inte nörda datorn. ;) Jag känner mej hemsk som inte har några bilder serriöst..Men min kamera har gått sönder så vad kan jag göra? nu får ni en liten titt vad jag fick igår!


en adidas väska, svart med guld text.

ett åtta gb minneskort till mobilen.

kläder.

presentkort på hm, gilla och the body shop. niohundra (!!!) kronor På hm, tvåhundra kronor På the body shop och hundrafemtio kronor På gilla.

niohundra kronor.

hårgrejs.

stuffs till mitt rum från IKEA.

sedan lite mer grejer som jag just nu har glömt bort. Alltså niohundra kronor i presentkort på hm! Gash vad det ska köpasss! höhö. Känner mig ganska så rik också, med tanke på att jag hade tre kronor innan julafton ;) hehe.
Asnice med en adidasväska också. Nöjd med allt som jag fick, tack allaaaa! 
Nu ska jag checka lite bloggar och sen börja fixa meg för ikväll ska vi till farmor och käka lite julmat. Vilket jag verkligen inte tycker om! Ush, man äter typ det tvåhundra veckor efter julafton också. Det är nog det dåligaste  med julen. USH! haha, barnsligt, i know.

EFTERSOM ATT JAG INTE HAR NÅGON BILD PÅ HUR JAG SÅG UT IGÅR KAN JAG SÄGA ATT JAG HADE EN SVART TRÖJA MED SPETS OCH EN SVART MIDJEKJOL. TOG NÅGRA MOBIL BILDER, VI FÅR SE OM DOM KOMMER UPP. PEACE.


Kommentarer

Tänk på när du kommenterar: * Jag kommer inte att publicera kommentarer som är kränkade mot mig eller mina nära. * Jag ser din IP-adress, så skriv inget du sen kommer ångra. * Du får kommentera saker som jag ska göra bättre/ändra på. * Du får fråga om jag vill vara med i tävlingar eller liknande. Kommentera mitt inlägg:

Ditt namn, smeknamn, efternamn..vad du vill!:
Kom ihåg mig?

Din msn/email: (publiceras ej)

Din blogg eller Hemsida:

Vad vill du säga mig?: